בירושלים דוחים: "נתניהו לא מתערב בענייניה הפנימיים של וושינגטון"

    דוד לזר No Comments on בירושלים דוחים: "נתניהו לא מתערב בענייניה הפנימיים של וושינגטון"
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות בין אובמה לנתניהו על רקע הסכם הגרעין עם איראן: בירושלים דוחים את הטענות כאילו ראש הממשלה בנימין נתניהו מתערב בענייניה הפנימיים של וושינגטון ואומרים כי "לא מדובר בנושא פנימי אמריקני אלא נושא בעל השלכות למזרח התיכון כולו".

    אתמול נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם חברי קונגרס דמוקרטיים כדי לשכנעם להתנגד אישור ההסכם בקונגרס.

    כמו"כ, אתמול התייחס שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, יובל שטייניץ ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' – למתח העולה בימים אלו בין הנשיא האמריקאי ברק אובמה לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי  "היו ויכוחים ומתיחויות גם בעבר, אני זוכר כשהנשיא האמריקאי לשעבר רונלד רייגן הפסיק הספקה של מטוסי קרב לישראל בגלל ויכוח שלו עם ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין".

    השר שטייניץ הוסיף ואמר כי "אני יכול לבשר לך כי השתתפתי היום בפגישה יחד עם ראש הממשלה נתניהו עם 22 חברי קונגרס דמוקרטים מהמפלגה של הנשיא אובמה, והייתה פגישה מאוד טובה ונתניהו ואני ענינו על כל השאלות שנשאלו".

    "נכון שישראל נשארה קצת לבד, ומנגד רוב העולם מוחה כפים ועונה אמן, אבל אתה מכיר את האגדה שהמלך הוא עירום, זה התפקיד שלנו לזעוק על הסכם הגרעין עם איראן שהוא הסכם עירום מלא בפרצות, וגם בארה"ב מעריכים את העובדה שישראל עומדת על דעתה בענין ההסכם", אמר שטייניץ.



    0 תגובות